Kvistagrans blogg

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Kerstin Nilsson - 25 mars 2010 09:07

Till de blivande valpköparna vill jag bara säga en sak. Se ovan.

Det var länge sedan jag hade en hel kull som inte går att lura på något vis.  

Försöker jag gå ut genom en dörr (smyga alltså) så är dom genast där, dom måste vara tankeläsare allesammans.

Till saken hör ju att jag vill inte ha dom springandes över hela huset så jag har en grind mellan köket och hallen och utanför står ju Malin och väntar på sina småsyskon. Till det dumma med den grinden är att det är för stort mellanrum mellan spjälorna så valparnas huvuden kan komma emellan och fastna för in går bra men att sen ta sig tillbaka förstår dom inte riktigt än. Vänta ni det kommer.   

Och försök att smita ut när dom somnat i köket utan att dom kommer. Helt omöjligt alltid är det några som kommer sättandes med språng.

Men dom är helt underbara och går faktiskt att stoppa in i valphagen emellanåt visst någon protesterar en stund men sen lägger sig ron över rummet och alla sover sött.

Nattetid sover dom i valphagen riktigt länge i morse ända till klockan 07.30 till skillnad från deras mor som vaknade (och väkte mig) före halv 7.

kan meddela att då morrade jag bara.  


Presentation


Välkommen till hundarnas blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards