Kvistagrans blogg

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Kerstin Nilsson - 10 mars 2013 08:11

Hallå där vart tar tiden vägen egentligen.

Här är det fullt upp med att ta hand om valparna, äta och ha koll på allt i huset. Vem sjutton har tid att sitta här och skriva, ja eller rättare sagt se till att tanten jag bor hos slår ner baken på stolen och förmedlar det jag har att säga.

Jag vill bara berätta att dom växer som ogräs dom där små. Det kanske beror på att jag har högoktanigt bränsle i mina tuttar,vad vet jag.  

Men som ni ser en liten skymt av så har jag fått en valp till i lådan. En människovalp!!!!!!
 

Fördelen med den valpen är att henne behöver inte jag mata utan henne lagar matte mat till när hon är här. I går var mormor Doriz inne i valprummet och tittade på valparna Jag vet inte riktigt vad jag tycke rom det för än så länge tänker jag passa på att njuta av dom alldeles själv.  
Kolla in den här sötNOSEN till exempel. Inte kan man väl dela med sig av sånt heller. Jo till de tvåbenta är det helt okej men fyrbenta NJA Inte än tror jag.
         

Ja det var dagens inlägg det kommer mera jag lovar. Mors från en lite trött mamma/Mallenuttan

Presentation


Välkommen till hundarnas blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards